CrY*
Numarul mesajelor : 15 Data de inscriere : 13/12/2009
| Subiect: Tutorial Hide`n Seek Mod pe server CS 1.6 Dum Dec 20, 2009 2:04 pm | |
| Tutorial Hide`n Seek Mod pe server Counter Strike 1.6Acest mod este din ce in ce mai popular printer iubitorii de moduri fun pentru servere Counter Strike 1.6. Modul consta in cateva pluginuri care dau o nota fun serverelor si hartile specifice HNS cu cladiri inalte si multe scari.
Teroristii au 10 secunde sa se ascunda si CT vor trebui sa-i gaseasca si sa-i termine. Se foloseste doar cutitul si cateva grenade, HE, Flash si Smoke (acesta din urma poate fi transformat in grenada de inghetare). Modul este deci unul fun, placut, in care iti vei arata abilitatile tale de “saritor”.
Cerinte pentru modul HNS Este un mod compus din pluginuri Amx Mod X, deci daca nu ai deja instalat Amxmodx-ul, va trebui sa-l instalezi (incearca versiunea Amx Mod X 1.8.1)
Cum instalezi modul HNS pe serverul CS 1.6
1. Descarci Installerul automat Hide`n Seek -> [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] 2. Dublu click pe executabil si alegi ca folder de instalare directorul principal al serverului (HLDS). 3. Intri in HLDS\cstrike\addons\amxmodx\configs si deschizi plugins.ini cu Notepad sau Wordpad. Acolo treci sub cele deja existente, liniile: hide-n-seek.amxx frostnades.amxx csnadedrops.amxx no_team_flash.amxx blockmaker_v4.01.amxx
Installer-ul ti-a instalat cinci pluginuri necesare functionarii modului si in plus cateva harti specifice. Pluginurile instalate sunt: hide-n-seek.amxx, frostnades.amxx, csnadedrops.amxx, no_team_flash.amxx, blockmaker_v4.01.amxx . Fiecare dintre acestea are cvaruri specifice pe care le poti modifica. Comenzi pentru modul Hide`n Seek Comenzi pentru jucatori:
Comenzile se dau in consola cu say in fata !
- /hnshelp - pentru a intelege ce se intampla -/scrimhelp - pentru a intelege ce sunt scrim-urile -/scores - scorurile din timpul unui scrim -/rounds - runde ramase din scrim -/team - arata echipa ta din scrim Comenzi pentru admini:
-/captains - alege 2 capitani din fiecare echipa -/hns - schimba modul hns -/scrim - schimba modul scrim -/bm - deschide meniul blockmaker (pentru creerea platformelor) Harti CS 1.6 specifice modului Hide`n Seek
Descarca harti HNS - CS 1.6 BlockMaker – pluginul; pentru creat si configurat platforme
Comanda principala pentru admin este say /bm
Cu acest plugin , adminul creeaza platforme pentru ca jucatorii sa poata circula pe harti. Se pot creea mai multe tipuri de platforme:
Platform - platforma simpla Bunnyhop - dispar pentru o secunda dupa ce o atingi Damage - platforma care iti ia din HP Healer - platforma care te vindeca No fall damage - nu iei dmg cand cazi pe ea Ice - platforma alunecoasa Trambulina - te arunca in aer cand sari pe ea Speed boost – platforma care te arunca in directia in care te uiti Invincibility – jucatorul care o atinge devine invincibil pentru cateva secunde Stealth – jucatorul devine invizibil pentru cateva secunde Death - jucatorul moare instantaneu Nuke – distruge toti jucatorii echipei adverse daca nici unul nu are invincibilitate Camouflage – jucatorul arata ca un adversary pentru cateva secunde ...si multe alte feluri de platforme, pe care le gasesti in meniu (say /bm). Functiuni ale pluginului blockmaker
Say /bm in chat pentru a deschide meniul Bind o tasta pe +bmgrab pentru a muta platformele. (cand prinzi o platforma pentru a o muta, apasa click stanga pentru a o copia, click dreapta pentru a o sterge, sari pentru a o muta aproape, si duck –te lasi jos- pentru a o muta mai departe) Creezi o platforma din meniu, punand cursorul unde vrei sa pui platforma si apasand Create block. Schimbi tipul unei platforme din meniu, tintind spre ea si alegand tipul. Pentru a sterge o platforma tintesti spre ea si dai Delete block din meniu. Pentru a roti o platforma tintesti spre ea. Poti porni noclip si godmode pentru a putea creea platforme mai usor. Dup ace ai facut platformele, le salvezi din meniu pentru a se incarca si alta data cand folosesti harta. (folderul in care se salveaza este amxmodx\blockmaker) Cvaruri pentru modul HNS Cvarurile pluginului hide-n-seek.amxx
hns_pluginon 1/0 - determina daca modul Hide-N-Seek e pornit sau oprit. (default 1) hns_gametype <nume> -- modifica numele de la GameType in lista de server`e (default: Hide-N-Seek) hns_scrimvoice 1 - activeaza/dezactiveaza functia alltalk in timpul scrim`ului. (default 1) hns_hudcolor <rrr> <ggg> <bbb> -- codurile RGB pentru mesajele hud + blind color (default: 255 75 255) hns_timersounds 1 - activeaza/dezactiveaza folosinta sunetelor de numaratoare cand timpul de ascuns este sub sau egal cu 10 (default 1) hns_scrimwins <nr> - numarul de runde pe care echipa Terrorists trebuie sa le castige pentru a castiga scrim-ul pe runde (default 3) hns_blockboosting 1 - Activeaza/Dezactiveaza boost`ul (un jucator sarind pe un coechipier). (playerii vor fi pedepsiti) (default 1) hns_hidetime <nr> - numarul de secunde pe care il are echipa Tero pana cand echipa Counter-Terrorists poate incepe cautarea. (default 10) hns_money <suma> - suma de bani pe care fiecare player o are (default 0) hns_helpmsg 1 - activeaza/dezactiveaza functia /hnshelp (default 1) hns_killpoints <nr> - numarul de puncte oferite unei echipe pentru 1 kill in timpul sistemului pe puncte (default 1) hns_headshotpoints <nr> -numarul de puncte oferite unei echipe atunci cand se da un headshot (default 1) hns_suicidepoints <nr> - numarul de puncte scazute din echipa celui care se sinucide (default 1) hns_roundpoints <nr> - numarul de puncte oferite unei echipe atunci cand castiga o runda in timpul sistemului pe puncte (default 2) hns_tarmor <nr> - cantitatea de armura oferita unui Tero la inceputul unei runde (default 75) hns_ctarmor <nr> - cantitatea de armura oferita unui CT la inceputul unei runde (default 100) hns_forcewinner 1 - activeaza/dezactiveaza desfasurarea mai multor runde atunci cand este egalitate (default 1) hns_blindcolors 0 - culorile de pe CT in timp ce Tero se ascund -- 0 = negru; 1 = hns_hudcolor mai inchisa; 2 = culorile curcubeului; 3 = culori la intamplare (default 1) hns_footsteps 1 - activeaza/dezactiveaza daca sa nu se auda pasii Teroristilor (default 1) hns_flashbangs <nr> - numarul de flash-uri oferite unui Tero dupa numaratoare (default 2) hns_hegrenade <nr> - numarul de grenade HE oferite unui Terorist dupa numaratoare (default 1) hns_smokegrenade <nr> - numarul de grenade smoke oferite unui Terorist dupa numaratoare (default 1) hns_tknife 1 - activeaza/dezactiveaza cutitul pentru Teroristi (default 1) Cvarurile pluginului frostnade.amxx (cel cu grenadele de gheata)
fn_enabled 1/0 – activeaza/dezactiveaza pluginul (default 1) fn_override 1 –daca e setat 1 grenadele de gheata vor fi introduse automat, altfel va trebui sa tastezi say /fn sau say /frostnade pentru a cumpara una (default 1) fn_nadetypes 1/2/3/4 –seteaza ce grenade vor fi transformate in grenade de gheata. 1 = flash, 2 = HE , 4 = smoke - pune numerele impreuna daca vrei mai multe tipuri (default 4). fn_teams 1/2/3 –ce echipe pot folosi grenadele de gheata. 1 = doar Tero, 2 = doar CT 3 =ambele (default 3) fn_price 300 – pretul unei grenade (default 300) fn_icon 1/2/3 – controleaza cand apare icoana cu fulgul de zapada.. 1= apare cand ai o grenada, 2= apare cand esti inghetat, 0= nu apare deloc (default 1) fn_limit <nr> – numarul de grenade care pot fi cumparate pe o viata, daca nu este activat fn_override (default 0) fn_buyzone 1 – trebuie sa fii in zona de cumparare pentru a cumpara o grenada, daca fn_override nu e activat. fn_color <"rrr" “ggg” “bbb”> - paleta de culoare RGBa grenadei.(daca pui valoarea “team” grenada va avea culoarea echipei celui care o arunca : rosu-Tero, albastru-CT) (default "0 206 209") fn_by_radius <valoare>– raza de actiune a grenadei Nu schimba decat daca stii bine ce faci (default 0.0) fn_hitself 1/0 –seteaza daca un jucator poate fii inghetat de propria grenada (default 1) fn_los 1/0 –seteaza daca un jucator trebuie sa vie in campul vizual al grenadei pentru a fi lovit de ea (default 1) fn_maxdamage <valoare> – damage-ul facut unui jucator in centrul exploziei (default 20.0) fn_mindamage <valoare> – damage-ul facut unui jucator la marginea exploziei (default 1.0) fn_chill_maxchance <valoare> – sansa ca un jucator aflat in centrul exploziei sa fie incetinit, daca fn_by_radius nu este activate (default 100.0) fn_chill_minchance <valoare> – sansa ca un jucator aflat la marginea exploziei sa fie incetinit, daca fn_by_radius nu este activate (default 100.0) fn_chill_duration <secunde> – timpul in secunde cat dureaza incetinirea (default 7.0) fn_chill_variance <valoare> –variatia de timp cat poate dura inghetul. ex: daca valoarea pentru duration e 7.0, si pentru variance e 1.0, inghetul poate dura intre 6.0 si 8.0 secunde (default 1.0) fn_chill_speed <valoare> –viteza cu care se misca jucatorul cat timp e inghetat (default 60.0) fn_freeze_maxchance <valoare> -sansele ca un jucator aflat in centrul exploziei sa inghete, daca nu e activate fn_by_radius; (default e 110.0) fn_freeze_minchance <valoare> -sansele ca un jucator aflat la marginea exploziei sa inghete, daca nu e activate fn_by_radius; (default 40.0) fn_freeze_duration <secunde> – cat dureaza efectul de inghetare, in secunde (default 4.0) fn_freeze_variance <valoare> – variatia de timp a inghetului. Ex: daca duration e 4.0 si variance e 0.5, poate dura intre 3.5 si 4.5 secunde; (default 0.5) Cvar pentru pluginul no_team_flash.amxx
no_team_flash 1/0 – activeaza/dezactiveaza pluginul (default 1)
Cvarurile se trec in amxmodx\configs\amxx.cfg sau se modifica in sma dupa care se compileaza si se copiaza amxx-ul in amxmodx\plugins.Atentie ! Cvarurile nu trebuie trecute in amxx.cfg decat daca vrei sa schimbi ceva la ele ! | |
|